Me a Sunflower!

My photo
Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Thursday, February 19

Kasih Tuhan

Humm.., topiknya macam berat, tapi apa yang aku nak cerita ni simple je, yelah aku bukan pandai pun nak cerita lebih-lebih, pagi-pagi lagi satu firman Allah yang aku lupa dah sejak bila lekat kat dalam kepala aku ni yang bunyinya lebih kurang cam ni " sesungguhnya cintaKu pada hamba-hambaKu adalah melebihi cinta seorang ibu pada anaknya". Ayat tu cam menari-nari je dalam kepala otak aku, siapa yang jadi ibu taulah macam mana kasih dan sayangnya seorang ibu pada anaknya. Memang sangat sayang, lagi-lagi untuk sesiapa yang baru je bergelar ibu cam aku ni, Memang sayang sangat rasa, pergi kerja tu tak sabar nak jumpa anak bila balik nanti. MasyaAllah, hebatnya kasih sayang Tuhan tu sebab ia melebihi kasih yang lebih hebat antara manusia, dan sebab itulah perbandingan tu Tuhan telah pilih kasih ibu. SubahanAllah, maha suci Allah.

No comments:

Post a Comment