Me a Sunflower!

Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Tuesday, February 24

Aku Berdoa..

Penat sikit datang keje hari ni, baru balik dari kampung semalam, saje ziarah orang tua. Q.. baiknya dia.. jadi point posting aku hari ni. Apa eh aku nak cerita sebenarnya, cam ni, aku kan tak pernah lagi lah jumpa dengan manusia yang baik sangat budi pekertinya selepas aku jumpa ngn Q, akhlaknya, budinya, pekertinya dan macam2lah. Aku berdoa sangat kehadrat Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih semoga aku direzekikan dapat bersamanya hingga ke sana. Aku juga berdoa semoga aku sentiasa dapat memberi yang terbaik untuknya, aku juga berdoa aku tidak akan lagi menyakitkan dan menyinggung perasaannya, aku juga berdoa aku akan sentiasa menjadi penyejuk hati dan matanya, aku juga berdoa aku tidak akan menyusahkannya, aku juga berdoa supaya yang baik2 saja untuknya, ini kerana aku sangat sayang padanya. Aamin ya Rabbal A'lamiin.

No comments:

Post a Comment