Me a Sunflower!

My photo
Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Saturday, February 21

Aggressive Ke Abrasive Aku Ni?


Umm... Aggressive ke abrasive aku ni pagi ni, tapi apa-apa pun aku menyesal sebab rasa macam dah berkasar dengan seseorang. Tapi ntahlah bila fikir lagi aku rasa cam patut pulak aku bersikap macam tu, sekurang-kurang dia boleh fikirkan, cuma yang salah cara aku kot yang agak annoying.. huhu.. so sekarang yang terima padahnya aku jugak sebab aku mula tak tenteram, takpelah..., aku doakan dia tenang je.. satu lagu ingin aku kongsi bersama di pagi jumaat ini...

Kasih sayang kerana fitrah dalam kehidupan mudah punah ranah...,
Kasih sayang kerana nafsu selalunya mudah lesu...,
Pecah belah pun berlaku, hidup tiada bahgia...,
Kasih sayang kerana bangsa,
Tidak sampai penghujung mudah tersanggung,
Kasih sayang kerana Tuhan,
Lama bertahan, sampai mati pun masih teringatkan...,
Oleh itu kalau kita hendak tanamkan kasih sayang,
Biarlah kerana Tuhan...,
Kasih sayang itu lama bertahan,
Kerana selainnya hanya tambahan,
Bukan asas untuk berkasih sayang.

No comments:

Post a Comment