Me a Sunflower!

Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Tuesday, March 3

Apa Nak jadi?

Semalam sikit, ari ni banyak sikit... teka apa dia..? Ala tekalah, oklah, aku terus bagitau, sebenarnya,masa nak klua parking semalam, ntah mana menerawang kepala aku, nak reverse keluar parking aku main reverse je..., selalu aku cukup minat guna cermin pandang belakang, sisi dan macam-macam cermin lagi. Apa jadi bolehlah fikir2 bila reverse tak pandang belakang, langgar le jawabnya, aku langgar bumper Viva.. bump! Huhu, aku turun tgk sat, nasib baik tak de bekas, perlahan pun langgarnya, kete aku pun tak de bekas....! Syukur alhamdulillah....

Itu cite petang semalam, ni citer pagi nih, sebab dah lambat, tempat yg aku selalu parking dah penuh, so aku carilah port lain (tempat parking haram =free), sesak sangat, ruang pun sempit, masa nak masuk tu, sreeeeet!! Huhu, kete aku dah cium bumper Viva lagi, gatal n mengada betul..., aku turun lagi jenguk, alhamdulillah, kete tu ok, kete aku jelah, cam cacat sket.. huh! setelah lima tahun aku bawak kete, ni kali pertama, aku wat hal.., kah3.. ok lah kan, bolehlah jadi bahan aku memblog kat sini, oklah, aku nak sambung wat keje dah... itu jelah story untuk hari ni...

3 comments:

  1. Ntah2, kete aku yg ko langgar! Siap kau! eh lupa, aku pakai motor je.. hehe

    ReplyDelete
  2. tu lah.. berangan lagi

    ReplyDelete
  3. Hi hi hi.. hati2 ye nak nanti

    ReplyDelete