Me a Sunflower!

My photo
Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Friday, April 17

Campak

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Lama rasanya Adam diam dari blog mama ni, adalah beberapa faktor yang tak dapat dielakkan, umur Adam hari ni genap sudah 6 bulan 1 minggu dan 4 hari, Adam kena campaklah, satu badan naik bintik merah, rasa tak selesa n gatal2, mujurlah mama ada bagi ubat tahan gatal dan ubat sapu, kuranglah sket.

Adam baru seminggu dah boleh heret dada ke depan, laju jugak, Adam suka baling barang sendiri pastu kejar dengan bergerak heret dada, huhu.. very fun rasanya. cakap pun cam ada siket2 tapi tak tau lah boleh faham ke tak, kalau faham pun Mama dengan Ayah je kot, ye ke?

Pada asalnya sabtu minggu lepas Adam kena suntik (suntikan 6 bulan), lepas kena suntik tu Adam demam 2 hari, lepas demam macam dah baik, Adam kena campak pulak, pembaca mesti boring dengan cerita Adam ni, nak tau macam mana Adam tau? Sebab Adam pun rasa boring je dengan cerita Adam ni.

Hari tu kan masa satu majlis kat Kajang, ada sorang kawan Mama ni pakaikan Adam serban, ala.. dia buat guna kain lampin Adam je pun, hehe.... komen2 yang Adam perasan.
1. Hish cam pompuan.. (sedihlah dengar komen ni) hehe, saje je..
2. Gaya ulamak je Adam ni...
3. sebijik muka Mama dia..

Hehe, papehal ni lah gambarnya...

Um..., ada sebarang komen? Nampaknya setakat ni jelah ye, ada hal sket... ekeke... bye...

No comments:

Post a Comment