Me a Sunflower!

My photo
Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Monday, March 9

Happy birthday Mama!

Bunga untuk hari jadi Mama.

Hari ni adalah hari lahir Mama, genap umur Mama .. hehe, tak yah lah bagitau, ala Mama Adam muda lagi.. kan Mama? Kebetulan juga hari ni adalah hari kelahiran Rasulullah s.a.w, bertuah Mama, semoga Mama sentiasa diberkati Allah hendaknya.

Sambutan hari MaulidurRasul di Hentian Kajang.

Tapi hari ni jugak adalah hari yang paling sibuk untuk kami sekeluarga sebab kami menyertai sambutan hari Maulidur Rasul di Kajang, ada makan-makan, ucapan pihak2 terlibat dan persembahan sketsa dan nasyid, boleh tahanlah meriahnya. Ramai kawan2 Mama n Ayah kat situ, sampai petang jugalah baru kami balik. Adam pakai baju melayu lagi hari tu, ramai yang tegur Adam sebab baju melayu Adam cam besar sket..., cam hari raya lak.. Adam tak tahu lagi lah nak cerita, bunga kat atas tu kan..., haa itu org yg istimewa di hati Mama yang bagi, surprise tuk Mama! Sape ek? Ayah sape yg bagi bunga tu...? :-)

Ni gambar Adam masa pakai baju melayu tu, hehe, tapi baring je.. lame2 tertidur..

Ni muka Adam yang dah hilang sabar dah asyik baring je.. rimas lah...

2 comments:

  1. Wah.. bestnye! dapat bunga gitu..

    ReplyDelete