Me a Sunflower!

Hausen, Frankfurt, Germany
unpredictable..

Friday, February 27

Tidur Lewat Lagi

Malam tadi rasanya dalam pukul dua lebih baru Adam tidur.., hehe, rasanyalah, cian Mama. Alah.. Ayahlah, pukul dua belas lebih pun masih nak gurau-gurau dengan Adam, Adam pantang... LAYAN!!! Huhu... hum dalam dok gurau-gurau tu Ayah siap amik gambar Adam lagi, nak tengok? nak tengok? tu lah dia kat atas tu ngan kat bawah tu, dah dekat kul satu cam fresh semacam je.. mata pun besar je.

Sorry Mama... Adam perasan, Mama jeling baik je kat Adam ngn Ayah, tapi Ayah tak sedar kot, Adam saje je.., ala nanti cian lak Ayah tak de orang nak main ngan dia.... jap gi kami tido ye Mama, Mama tidolah dulu. Ok, selamat malam Mama. Askm, jom Ayah, kita sambung main... Lalalalala.....

2 comments:

  1. macam anak Iran kan? tak pun Mat Salleh...

    ReplyDelete